ساخت کوره صنعتی ذغال لیمو وکبابی فروش انواع چوب

ساخت کوره صنعتی ذغال لیمو وکبابی فروش انواع چوب

ساخت کوره واموزش کلی روشهای سنتی تولیدزغال لیمووکبابی بابهترین کیفیت تضمینی.09104513233
ساخت کوره صنعتی ذغال لیمو وکبابی فروش انواع چوب

ساخت کوره صنعتی ذغال لیمو وکبابی فروش انواع چوب

ساخت کوره واموزش کلی روشهای سنتی تولیدزغال لیمووکبابی بابهترین کیفیت تضمینی.09104513233

اطلاعات درمورد خرید و ساخت انواع کوره صنعتی ذغال لیمو وکبابی

زغال مرکزی 09104513233:

باسلام....

دوستان عزیز از اینکه وقت گذاشته و مطالب این حقیررا

میخوانیدمتشکرم،بنده حدود۱۵سال است که درزمینه تولیدوفروش زغال لیمو فعالیت میکنم،وحدود۶سال است که درکل کشور آموزش تولیدزغال لاخولی یاهمان سنتی جهرم راآموزش میدهم،دوستان بدون شک بنده اولین نفری بودم که این روش راآموزش میدادم ومیدهم،البته با

تغییرات اساسی که دراین روش داده بودم.

دوستان روش سنتی تاوقتی که چوب مرکبات زیرقیمت۶۰۰بودسودخوبئ داشت ولی متاسفانه بعدازبالارفتن بی حدچوب این روش دیگر سودی نداشت که بنده ناگزیربه سمت 

ساخت و طراحی کوره صنعتی کشیده شدم البته دراین۱۵سال چندین کوره هم ساخته ودرحال بررسی تمام کوره های موجوددرخارج کشورنیزبودم،به والله قسم دوسه سال پیش اصلا

کسی به عنوان کوره سازوجودنداشت که الان من نمی دونم از کجا اینقدر کوره ساززیادشده،دوستان دلیل این همه

پرحرفی آین است که دراین مدت افراد زیادی بامن تماس گرفتند که 

بعد ازخریدکوره بیچاره شده وواقعابه خاک سیاه نشسته اندو دلیل همه این بدبختیهاهم تمام از این کوره های ناکارامداست،ازاین

روکسانی که جدیداتصمیم به راه

اندازی کارگاه وخریدکوره گرفته اند عاجزانه تمنامیکنم،درانتخاب 

کوره وسابقه شرکت سازنده حتما

حتما حتما تحقیق کنید،تاخدایی 

ناکرده شماهم جزع افرادضررکرده

دراین شغل نباشید،وتنهاکاری که از

دست من برخواهدامددادن مشاوره

رایگان به همه عزیزان است،انشالا

همه در کنارهم ازاین سفره بهرمند

شویم...09104513233صوفی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.